Bostadskö?

Hejsan när jag loggar in så står det att jag bara står i kö på p-plats? Jag vill stå i bostadskön vet inte varför det blir sådär vad ska jag göra?

Mvh Helén

Kommentarer

  • Hej Helén.

    Om du endast står i vår parkeringsplatskö och önskar ställa dig i vår lägenhetskö, så behöver du registrera detta. Detta gör du genom att du loggar in på Mina Sidor.
    I menyn till vänster klickar du på "Lägenhetskö" och fyller i dina önskemål. När du sedan klickar på "Spara", så har du ställt dig i lägenhetskön.

    För att stå kvar i våra köer behöver du logga in på Mina Sidor en gång per år.

    Många hälsningar från oss på Lulebo