Lägenhet

Hej!
Blev av med min Kötid hos er då er övergångsperiod skedde då jag var på utlandstjänstgörning. Det jag undrar nu är dock om det finns en chans att få via er en lägenhet då vi skall eventuellt separera? Har även ett barn på snart 1.5 år och därför vill jag försöka hitta ett boende så snart som möjligt.

Med vänliga hälsningar Jonas

Kommentarer

  • Hej Jonas!

    Uthyrning av Lulebos lägenheter sker baserat på köpoäng. Vi har ingen förtur på grund av separation.

    Hälsningar
    Lulebo