Lägenhet

Hej! Jag har varit inne på Lulebo varje dag mellan kl 9-10:00 i mer än en månad och i hopp om att få en lägenhet men har tyvärr inte fått. Snälla hjälp mig! Vad kan jag göra mer. Jag börjar skolan i augusti och ska flytta hela vägen från Stockholm. Finns det nån plats där man kan tälta? Kanske jag köper ett tält och bo i den. Funderar på att det kan vara en lösning. Tack!

Kommentarer

  • Hej Fadi!

    Det framgår inte om du söker studentbostad. Men om det är studentboende du säker tipsar vi om att lediga studentbostäder publiceras på vår webbplats.

    Prenumerera så får du information via e-post när objekt som matchar dina önskemål blir lediga
    Du kan välja att utnyttja bevakningstjänsten som finns på Mina sidor för att prenumerera på information om när lägenheter, parkeringsplatser eller förråd som matchar dina önskemål finns lediga.

    Du får information via e-post när något är ledigt men det betyder inte att du har gjort en intresseanmälan för objektet – du måste själv aktivt gå in på Lulebos hemsida och göra intresseanmälningar för de objekt som du kan tänka dig att hyra.

    Lulebo kan inte garantera att information som du har valt att prenumerera på alltid kommer fram – du måste själv se till att din e-postadress är uppdaterad samt hålla koll på vilka objekt som är lediga och lämna dina intresseanmälningar i tid.

    Tänk också på att lediga objekt ligger ute för intresseanmälan under begränsad tid.

    Tips till lägenhetssökande - ladda upp dina dokument!
    Den som aktivt söker lägenhet kan själv bidra till en snabbare process när det blir aktuellt med ett hyreskontrakt. Logga in på Mina sidor och ladda upp dokument som anställningsbevis, intyg om A-kassa, referens, CSN eller antagningsbesked från Luleå tekniska universitet (endast PDF-format accepteras).

    Har du fler frågor om köpoäng etc. är du välkommen att kontakta vår kundmottagning på tel. 0920-23 67 30, vardagar klockan 9-12.

    Hälsningar
    Lulebo