Var laddar jag upp dokument?

Hej jag hittar inte sidan där jag kan ladda upp intyg och andra dokument.

Kommentarer

  • Hej Nohel!

    Antar att du menar intyg eller andra dokument inför att du söker bostad?

    Så här gör du
    Efter inloggning på mina sidor finns det en flik som heter "Ladda upp dokument", klicka på den och välj vad du vill ladda upp för dokument. OBS! Det går endast att ladda upp dokument i PDF-format.

    Klicka här och logga in på mina sidor.

    Hälsningar
    Lulebo