Kriterier för att få kontrakt?

Vad är kriterier att få ett kontrakt? Kan man hyra en lägenhet av er och vara till exempel förtidspensionär med låg inkomst? Accepterar Lulebo borgenärer?

Kommentarer

  • Hej Camilla!

    Lulebo accepterar inte borgenärer. På vår webbplats presenteras allmänna villkor och Lulebos krav på ekonomi och inkomster för blivande hyresgäster, klicka här för att komma till sidan.

    Har du fler frågor som berör det här är du välkommen att kontakta Lägenhetsförmedlingen på tel. 0920-23 67 20, vardagar 9-12, eller via e-post: lagenhetsformedling@lulebo.se

    Hälsningar
    Lulebo