Kötidsstatistik?

Hej!

Finns det information om vilken kötid som tidigare har behövts för olika bostadstyper, storlekar och områden någonstans på er hemsida?

Alltså som många andra kommunala hyresvärdar har, t.ex. i Umeå https://www.bostaden.umea.se/kotidsstatistik

Petrus

Kommentarer

  • Hej Petrus.

    Det finns tyvärr ingen kötidsstatistik publicerad på vår hemsida.

    Har du fler frågor kring detta rekommenderar vi att du kontaktar vår Lägenhetsförmedling.
    Du når dem på telefonnummer 0920-23 67 20, vardagar kl. 9:00-12:00.

    Många hälsningar från oss på Lulebo