Kötid hos andra än Lulebo?

Hej.
Jag står i Lulebos lägenhetskö och undrar om jag även kan ställa mig i kö hos andra uthyrare, t ex Rikshem, utan att förlora några poäng i Lulebos kö.

Kommentarer

  • Hej Britt-Marie!

    Ja, du kan registrera dig hos Rikshem eller andra bostadsbolag utan att tappa dina köpoäng hos Lulebo. Det finns ingen koppling mellan deras köpoäng och de köpoäng du har hos Lulebo.

    Hälsningar
    Lulebo