kötid vi ihopflytt

min fru har fått en lägenhet på sin kötid, varför ska då min kötid nollas om jag ska flytta in med hon och stå på kontraktet då min kötid inte hade något att göra med det när lägenheten söktes?

Kommentarer

  • Hej Jens

    Om det är så att hon ansöker om att få dig inskriven på avtalet behöver vissa kriterier uppfyllas.
    Läs gärna mer om detta på vår hemsida här: Två personer på avtalet

    Många hälsningar från oss på Lulebo.
    Ulrika Kundmottagare