Kötid Lulebo och Rikshem?

Hej,

Jag har flyttat över kötid från Bostad Luleå till Lulebo. Har även fått mail från Rikshem att kötiden kan flyttas över till dem.

Om jag även flyttar över kötid till Rikshem, förlorar jag kötiden hos Lulebo då? Eller behåller jag min kötid både hos Lulebo och Rikshem?

Mvh

Kommentarer

  • Hej Birgitta!

    Ja, du kan registrera dig hos Rikshem eller andra bostadsbolag utan att tappa dina köpoäng hos Lulebo. Det finns ingen koppling mellan deras köpoäng och de köpoäng du har hos Lulebo.

    Hälsningar
    Lulebo