Kötid för lägenhet?

Jag har varit kund i bostad Luleå och vill nu kontrollera att min kötid har flyttats över till er. Men det står på mina sidor att jag bara har kötid för förråd och parkeringsplats. Hur ser jag kötiden för lägenhet?

Kommentarer

  • Hej Christina!

    Lulebos lägenhetskö flyttades över till den kommunala bostadsförmedlingen Bostad Luleå under hösten 2016. Sedan dess har vi på Lulebo inte haft någon lägenhetskö. Om du har stått i lägenhetskö hos Bostad Luleå och har betalat köavgift på 250 kr för år 2020 till Bostad Luleå kan du flytta med dig din sparade kötid till Lulebos nya lägenhetsköer.

    Så här gör du: Logga in på Mina sidor på lulebo.se och registrera dig för lägenheter och godkänn samtidigt att vi hanterar personuppgifter enligt gällande lagar. När du sparar dina registreringar hämtas din sparade kötid som sedan visas som köpoäng för lägenheter på Mina sidor.

    De som inte har betalat köavgift till Bostad Luleå har inte någon kötid för lägenheter att hämta. Dessa personer är självklart välkomna att nyregistrera sig i Lulebos lägenhetsköer och börja samla köpoäng från och med dag 1.

    Behöver du få hjälp med det här är du välkommen att ringa vår kösupport på telefon 0920-23 67 99, telefontid: 9-12 och 13-16.

    Hälsningar
    Lulebo
  • Jag tacka Nej till erbjude jag har fått av den lägenheter på Kompanivögen,31
    mvh: Ednea Martins
    ednea
  • Hej,

    På denna sida hanterar vi inte personliga frågor, vill du tacka nej till ett erbjudande gör du det på dina sidor när du loggar in eller ringer lägenhhetsförmedlingen på telefon 0920236720.

    Hälsningar från oss på Lulebo.
    Ida