Kötid

Har uppdaterat min kötid, får trots det mail att jag ska göra det? Varför?

Kommentarer

  • Hej Birgitta

    Jag ser att du har loggat in på "Mina sidor" för att uppdatera din kötid.
    Däremot är det bra om du går in på respektive kö för att spara om/uppdatera dina önskemål och på så sätt får du samma datum på de olika köerna.
    Ring gärna vår lägenhetsförmedling på telefonnummer 0920 236720 på vardagar mellan klockan 9.00-12.00 för vidare frågor.

    Många hälsningar från oss på Lulebo.

    Ulrika Kundmottagare