Kötid i lägenhetskö?

Hej,

På Mina Sidor kan jag ej se min plats i lägenhetskön endast köplats för parkering har det blivit något fel?

Kommentarer

  • Hej Ingemar.

    Om du inte kan se din lägenhetskö, så är du troligtvis inte registrerad i den kön. Vill du ställa dig i denna, så loggar du in på Mina Sidor och registrerar dig.

    Har du fler frågor kring detta rekommenderar vi att du tar kontakt med vår Lägenhetsförmedling. Du når dem på telefonnummer 0920-23 67 20, vardagar
    kl. 9:00-12:00.

    Många hälsningar från oss på Lulebo

  • Då har det blivit något fel för jag har uppdaterat varje år och jag har varit i kön sedan 2004 så jag vill att ni kollar upp detta. Jag har aldrig gått ur någon kö vem ska jag kontakta för att reda ut detta kan ni hjälpa mig med det kolla historiken så syns det att jag har uppdaterat varje år!

    Med vänlig hälsning,

    Ingemar
  • Hej Ingemar

    Har du fler frågor kring detta rekommenderar vi att du tar kontakt med vår Lägenhetsförmedling. Du når dem på telefonnummer 0920-23 67 20, vardagar
    kl. 9:00-12:00.

    Många hälsningar från oss på Lulebo

    Ulrika Kundmottagare
  • Har kötid from.2006 men inte varit in på er hemsida på några år. Saknar lösenord!

  • Hej Ulf.

    Om du inte har varit inloggad på Mina Sidor på några år, så är det troligtvis så att du behöver göra en nyregistrering på Mina Sidor.

    Om du finns registrerad och om du saknar lösenord för inloggning kan du välja att logga in med bank-id. I annat fall klickar du på "glömt lösenord" och då skickas en återställningslänk för lösenord till den e-postadress du har registrerat på Mina Sidor.

    Har du fler frågor kring detta kan du kontakta vår Lägenhetsförmedling på telefonnummer 0920-23 67 20, vardagar kl. 9:00-12:00.

    Många hälsningar från Lulebo
  • Kan heller ej se mina köpoäng plötsligt. Gick förra månaden när jag var in. Har stått i kö i ca 15 år .
    Oscar
  • Hej,

    Det har sket en uppdatering på hemsidan så för att se poängen klickar du på flikarna under mina köer, där det står tex: sök parkeringsplats.

    Hälsningar från oss på Lulebo.
    Ida