Kötid för min pappa

Hej
Ringde angående min pappa om hans kötid fick då veta att jag skulle få ett mail från er men har inte fått något, försökte då registrera honom men med min mailadress fick då svar att jag redan hade ett konto och det stämmer men med mitt personnummer gör jag något fel?

Mvh Maria

Kommentarer

  • Hej Maria!
    • Har din pappa redan ett användarkonto på Lulebos Mina sidor eller försöker du logga in med inloggningsuppgifter från Bostad Luleå? Dessa fungerar nämligen inte.
    • Om dina pappa har ett användarkonto är det hans personnummer och det lösenord han tidigare valt som gäller. Beställer du ett nytt lösenordet skickas det till den e-postadress han angav när han registrerade sig.
    • Om han inte kan logga in kan ni prova registrera honom på nytt istället. Gamla användarkonton som inte använts sedan 2016 då lägenhetskön flyttades till Bostad Luleå finns inte kvar.
    På vår hemsida finns ytterligare information om köflytten.
    Klicka här för att besöka webbsidan och läsa mer.

    Får du det inte att fungera är du välkommen att kontakta Lägenhetsförmedlingen på telefon 0920-23 67 20, telefontid vardagar klockan 9-12, eller via e-post: lagenhetsformedlingen@lulebos.se

    Hälsningar
    Lulebo