Kösystem och antal visningserbjudanden?

Om jag har fått visningserbjudande och tex ligger på femte plats och tiden inte gått ut för att svara ja eller nej. Kan jag då svara nej och på så sätt få möjlighet att lägga in ytterligare en intresseanmälan?
Kan jag ha flera visningserbjudanden samtidigt?

Kommentarer

  • Hej Ulrik!

    Ja, du kan svara nej och söka annat av intresse.

    Tips!
    Du kan ha maximalt tre (3) intresseanmälningar per objektstyp samtidigt, välj därför bara de objekt du verkligen är intresserad av och kan tänka dig att hyra.

    Här finns mer att läsa om intresseanmälningar.

    Har du fler frågor om uthyrningsprocessen finns det utförlig information på vår webbplats. Hittar du inte svar där är du välkommen att ringa Lägenhetsförmedlingen på telefon 0920-23 67 20, vardagar 9-12.

    Hälsningar
    Lulebo