Köpoäng?

Hej, kan man på något vis se mängden köpoäng personen har som har mest köpoäng av de som anmält intresse för en lägenhet?

Om inte, hur många köpoäng behöver man för att få en lägenhet på ungefär? Jag förstår att ni inte kan garantera något, men har någon chans med runt 450 poäng tex?

Kommentarer

  • Hej Kalle

    För närvarande kan du inte se poängen för den som ligger på första plats. Detta är ett pågående ärende hos vår systemleverantör, och vi hoppas att det snart ska vara åtgärdat.

    Hur långt poängen räcker beror helt på vilket område det gäller, och hur många poäng de som söker har.

    Läs gärna mer om detta från vår hemsida här: ​Intresseanmälan lägenhet​​​

    Många hälsningar från oss på Lulebo.

    Ulrika Kundmottagare