Köpoäng och intresseanmälan?

Hej, Lulebo
Jag undrar vad betyder högsta köpoäng? när man kollar på en lägenhet. Och tappar man poäng om man gör instresseanmälningar, har sett att visa lägenheter har "högsta poäng"  exe. 5400 ... vad betyder det?

Kommentarer

  • Hej Mattias!

    ”Högsta poäng” anger vad den som är på första plats har för poäng vid det tillfället. Det ger en indikation om vad som krävs för köpoäng för att komma på plats ett vid det tillfället.

    Du tappar inte dina köpoäng när du gör en intresseanmälan, däremot nollställs dina köpoäng när du signerar ett hyreskontrakt. Du kan ha maximalt tre (3) intresseanmälningar per objektstyp samtidigt, välj därför bara de objekt du verkligen är intresserad av och kan tänka dig att hyra.

    På vår webbplats finns ytterligare information om intresseanmälan, klicka här för att läsa mer.

    Hälsningar
    Lulebo