Varför visas inte antal köpoäng som krävs för att bli bland de som får en visning?

Sedan Lulebos sida uppdaterades syns inte längre minsta poäng som krävs för visning, är detta medvetet eller en funktion som råkade försvinna? Nu vet man inte om man kommer få visning alls innan man gör en intresseanmälan.

Kommentarer

  • Hej Helmer!

    Det är inte med medvetet. Funktionen ska finnas där, vi har felanmält det till vår webbleverantör. De jobbar för att lösa detta.

    Hälsningar Lulebo
    Lulebo