Mina köpoäng?

Hej! Har jag kvar mina köpoäng?

Kommentarer

  • Hej Maria!

    Du kan själv kontrollera det. Poängen visas under rubriken "Min köstatus" efter inloggning på mina sidor.

    Tips! Passa på att kontrollera dina kontaktuppgifter (telefon och e-post) när du är inloggad.

    Har du fler frågor är du välkommen att kontakta Lägenhetsförmedlingen på telefon 0920-23 67 20, telefontid vardagar klockan 9-12, eller via e-post: lagenhetsformedlingen@lulebos.se.

    Hälsningar
    Lulebo