Köpoäng?

Hejsan!

Jag försöker hitta hur många köpoäng som jag har, men jag kan inte hitta dem på Mina Sidor och jag är lite orolig att de har försvunnit.

Min profil är rätt gammal och jag har varit registrerad på Lulebo sedan 2015, så den har varit med om flytten till Bostad Luleå och tillbaka.

Tack på förhand
Allt gott
Olle

Kommentarer

  • Hej Olle.

    Du ser din kötid när på förstasidan när du loggar in på Mina Sidor.
    Under Lägenhet ser du ködatum, poäng, datum för när du uppdaterade din önskemål senast, samt när du senast behöver logga in för att stå kvar i våra köer.
    Inloggning på Mina Sidor kan antingen ske med lösenord eller bank-id.

    Om du har fler frågor kring detta kan du kontakta vår Lägenhetsförmedling. Du når dem vardagar mellan kl. 9:00-12:00 på telefonnummer 0920-23 67 20.

    Många hälsningar från oss på Lulebo

  • Hej!
    Jag registrerar  nu om det finnis möjlighet att hitta lägenhete .
    Smret
  • Hej,
    Alla våra lediga lägenheter finns på vår hemsida, https://www.lulebo.se/ledigt/lagenhet.
    Där behöver du söka de lägenheter som är intressanta för dig. Vi har inga andra lägenheter för uthyrning än de som finns där.
    De flesta av våra lägenheter fördelas enligt kötid men ibland har vi så kallade "direktbokningar" som fördelas enligt "först till kvarnprincipen".
    Finns det direktbokningar så publiceras de på hemsidan vardagar mellan kl. 9.00-10.00. Dessa är en bra möjlighet för de som inte har så lång kötid eller behöver en lägenhet snabbt.
    För att söka lägenhet behöver du vara registrerad i vår lägenhetskö och vara inloggad på Mina Sidor. Du kan registrera dig via denna länk: ​Registrering Mina Sidor​​​

    Hälsningar från oss på Lulebo

    Ida