Kopiera nycklar?

Hej.
Fick 3 nycklar vid inflyttningen men hade behövt en eller två till nycklar. Hur gör jag för att få göra fler?

Mvh

Kommentarer

  • Hej Sofia.

    Om du behöver extranycklar behöver du besöka oss för att kvittera ut en rekvisition. Rekvisitionen tas sedan med till Certego, där nycklarna tillverkas.

    Kontakta vårt Kundcenter för tidsbokning gällande ditt besök. Du når oss på telefonnummer 0920-23 67 30, vardagar kl. 9:00-12:00 alternativt via e-post kundcenter@lulebo.se

    Många hälsningar från oss på Lulebo