Kontrakt på ny lägenhet?

Hej jag har precis tackat ja till en studentlägenhet på Porsön. Jag bor sedan tidigare hos er i studentlägenhet där. Det stod att den nya lägenheten är tillgänglig från 8 januari vilket redan har passerat så jag undrar hur det blir med tillgång till den nya lägenheten?

Från när jag måste betala hyra för den? Samt när jag måste säga upp lägenheten jag bor i? Och gäller uppsägningen så att man bara kan säga upp den den sista i månaden?

Mvh
Lina

Kommentarer

  • Hej Lina!

    För att få svar på dina frågor föreslår vi att du kontaktar Lägenhetsförmedlingen på telefon 0920-23 67 20, vardagar klockan 9-12.

    Hälsningar
    Lulebo