Kontrakt

Jag har nu bott 2 år tillsammans med min fru i en lägenhet, lägenheten står på min fru men jag vill också stå på kontraktet hur gör vi det.
Om jag skaffar ett Folkbokföringsintyg där det framgår att vi har ägt en villa tillsammans och varit skrivna där bägge två gäller det eller måste jag varit skriven på lägenheten i 3 år?
affe

Kommentarer

  • Hej Affe,

    Enligt folkbokföringsintyget så ska det framgå att ni varit folkbokförda tillsammans på samma adress de senaste 3 åren. Läs mer om inskrivning på kontrakt på våran hemsida Två personer på kontraktet .

    Många hälsningar från oss på Lulebo
    Ebba Kundmottagare