Konto/lösenord?

Hej har ej tillgång till min gamla mail som är registrerad på mitt personnummer, så har ej tillgång alls.  Kan inte beställa nytt lösenord eftersom jag inte kommer in på mailen. Hur går jag tillväga? Ej använt detta konto på 9-10år

Kommentarer

  • Hej Julian.

    Om du har en e-postadress som inte är aktuell, behöver du kontakta vår Lägenhetsförmedling. Du når dem på telefonnummer 0920-23 67 20, vardagar kl. 9:00-12:00.

    Många hälsningar från oss på Lulebo