Kön?

Hur fungerar kön och har jag möjlighet att få nån bostad till Augusti, just nu har jag 13 poäng?

Kommentarer

  • Hej Abdalrahman.

    Alla våra lediga lägenheter publiceras på vår hemsida.
    Via nedanstående länk kan du läsa mer om hur du gör intresseanmälan och avvaktar erbjudande.

    Gör intresseanmälan

    I vissa fall kan ett hyresobjekt läggas ut för intresseanmälan enligt först-till-kvarnprincipen. Då ligger objektet ute tills ett visst antal intresseanmälningar har gjorts eller tills en viss tid har passerats. Därefter tas objektet bort från hemsidan och är inte längre tillgängligt för intresseanmälan. Dessa objekt publiceras alltid på vardagar mellan kl.09.00-10.00.

    Många hälsningar från oss på Lulebo