Kompanivägen, ladda elbil?

Hej, jag undrar om det går att få kontinuerlig el i kompanivägens garage och ifall det går vad skulle det kosta?
Just nu kostar garaget 550kr i månaden, blir det ett ytterligare påslag på detta + elavgift?

Kommentarer

  • Hej Christoffer

    Det går fint att få kontinuerlig ström på Kompanivägen.
    Via länk medan kan du läsa från vår hemsida hur det funkar och vad det kostar.
    Kontinuerlig ström

    Många hälsningar från oss på Lulebo
    Ulrika Kundmottagare
  • Så det kostar hyran på 550kr + 350 kr för kontinuerlig el? Är det något mer utöver det?
    Står inget om man betalar för elen också?
  • Hej Christoffer

    Ser att Kompanivägen har individuell mätning av elen så då kan du inte beställa kontinuerlig ström. På vår hemsida kan man läsa följande:

    "Har du individuell mätning och debitering av motorvärmar-el kan du inte välja tillvalet kontinuerlig ström. Däremot kan du själv välja att aktivera strömuttaget kontinuerligt. Det ger dock en hög elkostnad och är mindre miljövänligt."

    Detta gör du genom att logga in på dina sidor och välja slå till eluttaget hela dygnet.

    Många hälsningar från oss på Lulebo.
    Ulrika Kundmottagare
  • Okej, står dock inte vad ”hög elkostnad” är, finns det nåt ställe där jag kan se vad det kostar?

    tack för svar
  • Hej Christoffer

    Det kostar cirka en krona per kilowatt/timme.

    Många hälsningar från oss på Lulebo.
    Ulrika Kundmottagare