Kommer inte längre erbjudande på lediga lägenheter/parkeringsplatser, på min mail längre?

Se ovan

Kommentarer

  • Hej Maria.

    Tack för ditt mejl.

    Vi har haft en uppdatering av vårt IT system och tyvärr finns det fortfarande funktioner som inte är i driftsatta efter denna. Detta är anledningen till varför du i dagsläget inte får prenumerationsmejl.

    Vill du få mer information om uppdateringen, så hittar du det här

    Vi jobbar för fullt med att få igång denna funktion och hoppas att det driftsätts inom kort.

    Många hälsningar från oss på Lulebo