Komma in på lediga lägenheter, min sida osv

Vissa dagar öppnar sig allt och jag kan se "mina sidor", lediga lägenheter osv medan andra gånger verkar det som om dessa är blockerade, låsta.... OFTAST.
Det känns inte bra då alla andra webbsidor osv  i världen öppnar och stänger sig utan besvär. Har Lulebo en bugg?

Kommentarer

  • Hej Carina!

    Vi känner inte igen det du beskriver och vi har inte heller fått fler med liknande upplevelser.

    Om du är hyresgäst hos Lulebo och använder vår internettjänst föreslår vi att du kontaktar Bredband2 och supporten för Lulebos internetleverans, kanske kan de besvara din fråga.

    Supporten nås på:
    Telefon: 0920-52 00 70
    E-post: helpdesk@bredband2.se

    Hälsningar
    Lulebo