Kombinera köpoäng?

Vad händer med köpoängen om både jag och min medsökande har 500 poäng var? Kan man slå ihop poängen eller gäller bara de poäng den som gör intresseanmälan har?

Kommentarer

  • Hej Victor!

    Nej, köpoängen är personlig och kan inte slås ihop.

    På vår webbplats finns ytterligare information om hur det går till från kö till kontrakt och om köpoäng m.m. Läs mer här.

    Har du fler frågor om hur det går till att söka lägenhet är du välkommen att ringa Lägenhetsförmedlingen på telefon 0920-23 67 20, telefontid vardagar klockan 9-12.

    Hälsningar
    Lulebo