Köflytt från bostad Luleå?

Hej. Jag försöker flytta min kötid men får inte Lulebo att fungera med safari på min iPhone. Länkarna fungerar inte på förstasidan. Kommer detta att åtgärdas så att Lulebos hemsida är kompatibel med iPhone eller behöver jag en PC?

mvh
Emma

Kommentarer

  • Hej Emma!

    Vi har inga indikationer på att det inte fungerar med Safari. Det ska fungera med olika enheter och olika webbläsare.

    Har du inte fått det att fungera är du välkommen att ringa vår kösupport på telefon 0920-23 67 99, telefontid: 9-12 och 13-16.

    Hälsningar
    Lulebo