Köflytt

Systemet hittar inte igen mitt personnummer

Kommentarer

  • Hej Daniel,

    Det låter som att du inte har något användarkonto på Lulebos Mina sidor.
    • Börja med att prova registrera ett nytt användarkonto, https://www.lulebo.se/mina-sidor/registrera-dig
    • Välj "Lägenhetskö" och/eller "Studentlägenhetskö" i menyn och ange dina önskemål gällande bostadsområden, lägenhetsstorlekar etc.
    • När du klickar på "Spara" flyttas din kötid över från Bostad Luleå till Lulebos nya kö(er). Om du ställer dig i båda lägenhetsköerna flyttas din kötid över till båda två.
    • På startsidan för Mina sidor kan du själv kontrollera att kötiden flyttades över.
    Om du har fler frågor är du välkommen att höra av dig till lägenhetsförmedlingen på 0920-23 67 20, mån-fre kl 9-12, eller lagenhetsformedling@lulebo.se.

    Många hälsningar från oss på Lulebo
    Eva Marknadschef