Kö till lägenheter?

Hej! Jag har sökt in till Luleå universitet men vet inte om jag kommer in förrän i sommar. Ska jag börja ställa mig i kö till lägenheter nu eller väntar jag tills jag får besked innan jag ställer mig i kö för lägenheter?

Kommentarer

  • Hej Matilda

    Det går fint att ställa sig i studentlägenhetskö omgående så att din köpoäng startar.
    När du sedan får intyg om antagning kan du anmäla intresse för studentlägenheter.

    Många hälsningar från oss på Lulebo.
    Ulrika Kundmottagare