Varför visas inte kötid för lägenheter?

Varför står det bara kötid för p-plats och kötid för förråd, hur ser jag kötid lägenhet?

Kommentarer

  • Hej Daniel!

    Du måste själv välja att ställa dig i lägenhetskön och hämta dina köpoäng. Klicka på fliken "Lägenhetskö" efter inloggning på mina sidor och registrera dig som sökande för lägenheter. Om du har betalat in årsavgiften till Bostad Luleå t o m 31 december 2020 visas dina köpoäng under "Min köstatus".

    Behöver du hjälp är du välkommen att ringa vår kösupport på telefon 0920-23 67 99, telefontid: 9-12 och 13-16.

    Hälsningar
    Lulebo