Köflytt och nyhetsbrev?

Fick påminnelse om att jag måste flytta över min kötid. Men om jag ser rätt på min sida så har jag väl redan gjort det?

Kommentarer

  • Hej Linn!

    Vi ber om ursäkt för att du fått nyhetsbrevet trots att du har registrerat dig och flyttat dina köpoäng till Lulebo.

    Det kan ha blivit så att några som redan har registrerat sig fått brevet, och då kan du bortse från det - vilket vi skriver i nyhetsbrevet.

    Hälsningar
    Lulebo