Klotter i hiss, trappuppgång, fasad, väggar mm

Vaknat upp till en massa nytt klotter på Lingonstigen 241. Utför ni klottersanering eller måste vi acceptera och leva med detta?

Kommentarer

  • Hej!

    Väldigt trist att ni har drabbats av klotter. Normalt sett ska klotter felanmälas till oss på telefon 0920-23 67 40, vi gör dock så i det här fallet att vi skickar ditt inlägg till felanmälan för åtgärd. Vill du veta mer om hur länge det tar innan det saneras är du välkommen att kontakta felanmälan.

    Hälsningar
    Lulebo