Trolltjärnsvägen/Kedjestigen?

Hej!
Är det Lulebo som äger boende på Trolltjärnsvägen/Kedjestigen på Bergnäset? Det är röda lägenheter som är ihopbyggda. Om de är i er ägo så undrar jag om vem som helst kan bo där, eller är det typ pensionärsboende?

Kommentarer

  • Hej Linda.

    Trolltjärnsvägen 14 A-14 E är i Lulebos bestånd. Dessa lägenheter är vanliga hyresrätter, dvs. inget pensionärsboende. Trolltjärnsvägen ligger i anslutning till Kedjestigen.

    Många hälsningar från oss på Lulebo
  • Kan man se hur de ser ut, planlösning även fast inget verkar vara hyresledigt? Vad är hyran för dessa?
  • Hej Linda.

    För att få en planlösning samt få information om hyra ber vi dig kontakta vår Lägenhetsförmedling. Du når dem på telefonnummer 0920-23 67 20, vardagar kl. 9:00-12:00 alternativt via e-post lagenhetsformedling@lulebo.se

    Många hälsningar från oss på Lulebo