Kan man ändra tidigast inflyttningsdatum?

Om det står tidigast inflytt 1 Maj exempelvis, går det att skjuta på det någon månad? Eller är det inflyttningsdatumet som står som gäller?
Tänker i och med att man har uppsägningstid på sin nuvarande lägenhet.

Kommentarer

  • Hej Sanna

    Datum kan alltid diskuteras, och ibland flyttas fram en månad, det beror helt på vilket datum vi befinner oss på.
    Ring gärna vår lägenhetsförmedling för frågor om specifikt datum för avtalsskrivning på aktuell lägenhet
    Du når lägenhetsförmedlingen på telefon vardagar mellan klockan 9.00-12.00 på nummer 0920 236730.

    Många hälsningar från oss på Lulebo.

    Ulrika Kundmottagare