Varför kan inte söka lediga lägenheter?

Jag har försökt lägga in intresseanmälan på lediga lägenheter men de går ej. Står att jag måste gå och välja objekt. Fattar inte hur jag ska göra.

MVH

Kommentarer

  • Hej Maria!

    För att anmäla intresse krävs att du är inloggad på Mina sidor.

    Får det inte att fungera är du välkommen att ringa Lägenhetsförmedlingen på tel. 0920-23 67 20, måndag-fredag, kl. 9-12.

    Hälsningar
    Lulebo
  • Hej!
    Är inloggad på Mina sidor. Har blivit överflyttad från Bostad Luleå. Får höra av mig imorgon till er. //Maria
  • Hej!

    Ok, du är välkommen att göra så.

    Hälsningar
    Lulebo
  • Hej! När jag vill intresseanmäla på en lägenhet så står det information om att jag måste göra tilläg på mina sidor. Hur gör jag det?
  • Hej Sumayah.

    För att kunna göra en intresseanmälan på en lägenhet, behöver du stå i vår lägenhetskö.

    För att ställa dig i kön, loggar du in på Mina Sidor. I menyn till höger väljer du "Lägenhetskö". Därefter fyller du i dina val och klickar på "Spara".
    När du sedan står i kön, kan du göra intresseanmälan på specifika lägenheter.

    Många hälsningar från oss på Lulebo