Kan inte göra ny användare

Min mailadress som jag tidigare har angett är borta och jag kommer inte ihåg varken lösenordet eller användarnamnet. Hur ska jag göra för att skapa en ny användare?

Kommentarer

  • Hej Irene!

    På vår hemsida finns svar på de vanligaste frågorna, bland att det som berör inloggning.

    Klicka här för att besöka webbsidan.

    Får du det inte fungera är du välkommen att ringa vår kösupport på telefon 0920-23 67 99, telefontid: 9-12 och 13-16.

    Hälsningar
    Lulebo
  • Hej!
    Jag bor på Kompanivägen och på måndag ska jag flytta jag till en ny adress på Kompanivägen. Jag kan inte ändra i Luleboappen för att boka tvättstuga och motorvärmare.
  • Hej Kamal!

    Det sköts automatiskt. Men om dina kontrakt överlappar varandra fungerar webbokning av tvättstuga endast på den adress du flyttar från under tiden du har dubbla kontrakt. Så länge du har dubbla kontrakt kan du boka tvättid på din nya adress på tavlan i trapphuset.

    Motorvärmaren ska gå att styra från appen, annars kommer du åt den efter inloggning på mina sidor.

    Hälsningar
    Lulebo