Kan inte flytta från bostad hit till Lulebo, eran sida säger att ett fel inträffat

Jag hade kötid i Lulebo sen 2003, sedan i bostad Luleå, när jag försöker nu flytta min köplats tillbaka till Lulebo säger eran sida att mitt personnummer: ett fel har inträffat. Jag har testat skriva alla möjliga kombinationer på mitt personnummer med streck utan streck, hela födelseåret osv... Varje gång kommer upp ett fel har inträffat, varför? Min sambo flyttat över på 3 sekunder. Jag har betalat alla avgifter i bostad. Kan ni hjälpa?

Mvh Tatiana

Kommentarer

  • Hej Tanja!

    En orsak kan vara att det är ett gammalt användarkonto. Gamla användarkonton som inte använts sedan 2016 då lägenhetskön flyttades till Bostad Luleå finns inte kvar. Om du inte kan logga in kan du prova registrera dig på nytt istället.

    På vår hemsida finns svar på de vanligaste frågorna, bland att det som berör inloggning. Klicka här för att besöka webbsidan.

    Får du det inte fungera är du välkommen att ringa vår support på telefon 0920-23 67 99, telefontid: 9-12 och 13-16.

    Hälsningar
    Lulebo