Kan ej registrera mig min e-post ogiltig, gjort flera försök

Kan ej registrera mig min e-post är ogiltig får jag till svar

Kommentarer

  • Hej Doris!

    Det kan vara olika orsaker som gör att du inte kan logga in.
    • Har du redan ett användarkonto på Lulebos Mina sidor eller försöker du logga in med dina inloggningsuppgifter från Bostad Luleå? Dessa fungerar nämligen inte.
    • Om du har ett användarkonto är det ditt personnummer och det lösenord du tidigare valt som gäller.
    • Om du inte kan logga in kan du prova registrera dig på nytt istället. Gamla användarkonton som inte använts sedan 2016 då lägenhetskön flyttades till Bostad Luleå finns inte kvar.
    Får du det inte att fungera är du välkommen att kontakta vår Lägenhetsuthyrning på telefon 0920-23 67 20, telefontid vardagar klockan 9-12.

    Hälsningar
    Lulebo
  • En gammal e-postadress som registrerades en gång i tiden, minns jag inte ens vad det var och har definitivt ingen åtkomst till denna
    Och enbart pga detta kan jag ej registrera mej hos er. Hur kan det vara möjligt att man som hyresgäst blir exkluderad hos er enbart pga detta. Finns ju många fler än jag som inte har kvar gamla e-postadresser.
    Varför kan man inte uppge den aktuella e-postadress som jag har för nuvarande.
    Och varför kan man då inte helt enkelt kunna registrera ett helt nytt konto hos er med min nya e-postadress ?
    Vad är problemet med detta ???

    Hälsningar
    Agneta

  • Hej Agneta.

    Om du inte kommer ihåg den e-post du har använt vid registreringen, behöver du kontakta vår Lägenhetsförmedling via telefon för att få hjälp.
    Du kan inte registrera dig på nytt, då du redan har ett registrerat konto.

    Du når vår Lägenhetsförmedling på telefonnummer 0920-23 67 20, vardagar kl. 9:00-12:00.

    Många hälsningar från oss på Lulebo