Kan ej logga in på befintlig användare

Hej!
Skapade en användare hos er 2014. Försökte nu att flytta över min kötid från Bostad Luleå till Lulebo, men då säger er hemsida att jag ej är registrerad på denna.
Tacksam er hjälp med detta så jag kan överföra min befintliga kötid till Lulebo.

Kommentarer

  • Hej Johanna!

    På vår hemsida finns svar på de vanligaste frågorna när det gäller inloggning, läs mer här.

    Får du det inte att fungera är du välkommen att ringa vår kösupport på telefon 0920-23 67 99, telefontid: 9-12 och 13-16.

    Hälsningar

    Lulebo