Kan ej intresseanmäla lägenheter

Blivit blockerad då jag inte svarat på vissa lägenheter jag sökt, visste inte att det var så, kan jag få tillbaka så att jag kan söka igen på nått sätt?

Kommentarer

  • Hej Albin.

    Om man vid tre tillfällen har blivit erbjuden visning men inte har svarat vare sig JA eller NEJ innan svarstiden på erbjudandet har gått ut, så blir man spärrad i systemet i tre månader.
    Denna spärr kan tyvärr inte tas bort. Du behöver därför vänta tills spärren har släppt och kan då göra ny intresseanmälan.
    Du kan läsa mer om detta via nedanstående länk:

    Anmäla intresse för lägenhet

    Många hälsningar från oss på Lulebo
  • Okej hur länge är de kvar tills spärrtiden går ut?
  • Hej Albin.

    För att få svar på detta, så behöver du kontakta vår Lägenhetsförmedling.
    Du når dem på telefonnummer 0920-23 67 20, vardagar kl. 9:00-12:00.

    Många hälsningar från oss på Lulebo