Kakel i kök

Jag har inte kakel över diskbänk och spis, det känns som det borde vara ett "skydd" där eftersom det blir blött men ytan är bara målad. Är det något man kan få gjort eller göra själv.

Kommentarer

  • Hej Eva

    För frågor gällande inne i din lägenhet när du bor hos oss vänligen kontakta din bovärd.
    Via denna länk hittar du kontaktuppgift till din bovärd: Bovärd

    Mångag hälsningar från oss på Lulebo
    Ulrika Kundmottagare