Jag vill fortsätta stå i kö. Vad behöver jag göra/uppdatera?

Vad behöver jag göra för att behålla min kötid och fortsätta köa?

Kommentarer

  • Hej Charlotte

    För att behålla din kötid behöver du uppdatera den årligen.
    Läs gärna mer om detta via länk nedan från vår hemsida.
    registrering och köregler

    Hälsningar Lulebo.
    Ulrika Kundmottagare
  • God kväll.

    Så fina sidor ni gjort! Överraskad.
    Tidigare fick jag alltid info när det fanns lediga objekt enl. mitt angivna intresse, men det har slutat att komma. Insåg det alldeles nyss när jag gick in på något annat och läste att det fanns ledig lägenhet som var intressant. Har den funktionen tappats bort eller är det jag som inte kan hitta den? Vill gärna ha den kvar.
    Vänliga hälsningar
  • Hej Can.

    Vi har haft en uppdatering av vår hemsida och funktionen med att få prenumerationsmejl på de intresseanmälningar man har är tyvärr inte i drift ännu.

    Vi arbetar med att få igång denna funktion så snart som möjligt.

    Många hälsningar från oss på Lulebo