Jag förstår inte hur jag ska flytta över mina köpoäng?

Hej!  Jag behöver hjälp med att flytta över mina köpoäng! Tycker att eran sida känns lite tjorvig.
Jag har läst o läst men förstår ej.
Skulle uppskatta om ni kan skriva ner här exakt hur man ska göra.

Kommentarer

  • Hej Lena!

    För att få hjälp är du välkommen att ringa vår kösupport på telefon 0920-23 67 99, telefontid: 9-12 och 13-16.

    Hälsningar
    Lulebo
  • Kan ni inte skriva här hur jag ska göra för att fortsätta stå i kö på Lulebos lägenheter och samtidigt behålla min i hopsparade kötid?

  • Hej!

    På vår webbplats finns beskrivet hur du går tillväga, klicka här.
    Följ beskrivningen, får du inte det att fungera finns vår kösupport.

    Vänliga hälsningar
    Lulebo