Jag förstår inte. Har jag tappat mina köpoäng?

Jag har haft poäng och kollat då och då. Är det verkligen sant att allt är borta?

Kommentarer

  • Hej Monica.

    Mellan 2015-2021 har Lulebos lägenhetskö administrerats av Luleå Kommun och Bostad Luleå. Årsavgiften för att stå i lägenhetskön var då 250 kr.

    Lägenhetskön administreras nu av Lulebo och det är kostnadsfritt att stå i vår lägenhetskö. Under tiden 2021-01-01 t.o.m. 2021-12-31 hade man möjlighet att flytta över sin kötid från Bostad Luleå till Lulebo. Förutsättningen för detta var att man betalt den årliga avgiften till Bostad Luleå.

    Har du frågor kring dina köpoäng rekommenderar vi att du kontaktar vår Lägenhetsförmedling. Du når dem på telefonnummer 0920-23 67 20, vardagar kl. 9:00-12:00 alternativt via e-post lagenhetsformedling@lulebo.se

    Många hälsningar från oss på Lulebo