Ja och nej frågor?

Hej, jag undrar när man får erbjudandet om visning, vi säger att man tackar ja till visning men när jag tex varit på visningen, kan jag då tacka nej.

Fråga:kan jag tycka nej efter att jag har tackat JA och  gått på visning ? Dvs kan jag tacka NEJ efter visningen?

Kommentarer

  • Hej Daniel

    Så länge du svarar inom sista svarsdatum kan du ändra ditt svar mellan ja och nej.
    (Även efter visning)

    Många hälsningar från oss på Lulebo.
    Ulrika Kundmottagare