Varför är det iskallt vatten i alla kranar?

Hej, jag bor på Hjortstigen på Hertsön. Det är iskallt vatten i alla kranar, de är så pass kallt att de inte går att duscha. Jag hittar inget om att ni har gått ut med information gällande vad detta beror på.

Kommentarer

  • Hej John!

    Efter kontroll med vår felanmälan är svaret att det är en krånglande ventil som påverkar varmvattentillförseln på Hjortstigen och Lostigen på Hertsön.

    Under torsdagen den 14 januari ska ventilen bytas ut och då uppstår ett kortare avbrott i tillförsel av varmvatten. Fram till att ventilen är utbytt påverkas varmvattentillförseln.

    Vi ber om överseende för de besvär det här medför.

    Hälsningar
    Lulebo
  • Hej, det är fortsatt problem med ventilen. Det kommer iskallt vatten i alla kranar. Igår skiftade det från att jag slog igång duschkranen så var de varmt till en början, efter ca 5 min så blev de iskallt vatten för att efter ca 5 min gå tillbaka till varmt, idag är de samma problem i kranarna. När förväntas detta vara fixat?
  • Hej!

    Enligt uppgift är det åtgärdat. Har du fortfarande problem så som du beskriver är du välkommen att felanmäla det på tel. 0920-23 67 40, vardagar 7-16.

    Hälsningar
    Lulebo