Intyg vid påskrivning av kontrakt?

Vill ni ha intyg på anställning vid kontraktsskrivningen? Vad för intyg ska man ge er om man har aktiebolag?

Kommentarer

  • Hej Stina!

    Om du har ett aktiebolag vill vi att du lämnar ett registreringsbevis på bolaget. På mina sidor kan du själv bidra till en snabbare process när det blir aktuellt med ett hyreskontrakt genom att i förväg ladda upp dokument som registreringsbevis etc. (endast PDF-format accepteras).

    Hälsningar
    Lulebo