Intyg

Hej! Jag äger ett aktiebolag och har fått ett erbjudande om visning av en lägenhet. Vad exakt för slags dokument/intyg ska jag ladda upp på mina sidor? För en snabbare process om jag blir erbjuden kontrakt.

Kommentarer

  • Hej Karin!

    Som inkomst räknas lön och/eller pension från anställning/eget företag, a-kassa eller aktivitetsstöd (minst 150 ersättningsdagar ska kvarstå), studiemedel/CSN, försörjningsstöd med intyg från socialförvaltningen i Luleå, etableringsersättning, sjukpenning eller sjukersättning. All inkomst måste kunna styrkas med intyg.

    På vår webbplats finns ytterligare information, läs mer här.

    Har du fler frågor är du välkommen att kontakta lägenhetsförmedlingen på telefon 0920-23 67 20, vardagar klockan 9-12, eller på e-post: lagenhetsformedling@lulebo.se

    Hälsningar
    Lulebo
  • Ja jag har läst det redan. Jag undrar vad för slags intyg jag ska ladda upp på mina sidor om jag har aktiebolag? Räcker det med registreringsbevis? Eller ska jag ladda upp yttligare dokument?
  • Hej Karin!

    Du kan ladda upp ett registreringsbevis på din firma/AB, samt kopia på sista skattebeskedet som visar din inkomst.

    Behöver vi ytterligare intyg eller annan information frågar vi efter det.

    Hälsningar
    Lulebo